Veel gestelde vragen

Bestelling en levering 

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: Doordat wij met verschillende partners samenwerken is de levertijd afhankelijk van het product dat u heeft besteld. De artikelen worden namelijk direct door onze partners verzonden zodat er geen onnodige kosten gemaakt hoeven te worden. Daarnaast checken wij voor de start van de samenwerking de levertijden en verzendwijze zodat wij onze klanten 100% tevredenheid kunnen bieden.

 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leverings- of creatieproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://ornateandfinely.myshopify.com/pages/order-tracking-form 

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten? 

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

 

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Doe hiervoor een retour aanvraag via info@stylishmetals.nl

 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

 

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina https://ornateandfinely.myshopify.com/pages/order-tracking-form kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

 

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.